ronaldoیک هموطن

ما مردم باشکوهی داریم.
این را از زبان کسی بشنوید که شغلش ایجاب کرده هر جای دنیا که می‌رود به مردم نگاه کند.
بی ذره‌ای اغراق مردم ایران از معدود ملت‌های به جا مانده در دنیا هستند که به معنای واقعی عاشقِ «زندگی» هستند و در هر شرایطی تا آنجا که نفس امان‌شان دهد، زندگی را جشن می‌گیرند و این خصوصیت در جهانی که دارد می‌میرد، دُرِّ کمیابی است.

یک عده به غرورشان برخورده که چرا مردم برای دیدن رونالدو از کوه بالا رفتند. از بالا به قضیه نگاه کنید. این مردم نیستند که از کوه بالا می‌روند. این پاسپورت نکبت‌زده‌ی جمهوری اسلامی است که دنبال اتوبوس رونالدو  می‌دود. اگر مردم از مرزها خارج شوند، مردم دنیا را ببینند، خواهند دید که هر ملتی گوهری در وجود خویش دارد و یاد می‌گیرد گوهر درخشان وجود فرهنگی ایران را ببیند و پاس‌اش بدارد.

هر کسی یک دشنه برداشته و افتاده به جان مردم. نزن برادر. نزن خواهر. این سینه دیگر جای دشنه ندارد. مقهور سیستم نشو. سیستمی که دهه‌های طولانیست که در کار یافتنِ مقصر در میان مردم است.

هر جا شکستی رخ داده، فرقی نمی‌کند سیاسی باشد یا اقتصادی یا اجتماعی، کاری کرده که ما مردم بیفتیم به جان هم.

این شرایط حاصل پرورش نظام سلطه‌ای است که همیشه و در هر شرایطی، اوضاع را در یک تقلیل پدیدار شناختی، طوری به محتوای آگاهی محدود و مغرض و همسو با سیاست‌هایشان، تقلیل داده که نتیجه قطعا این باشد که مردم از همه بیشتر احساس گناه کنند. این یکی از رازهای تداوم ستم و لقمه از دهان خلق بیرون کشیدن است.
هوا آلوده است؟ مردم مقصرند که با ماشین برای الکی خوشی صبح زود از خانه بیرون می‌زنند.

آب کم است؟ مردم مقصرند چون زیاد مصرف می‌کنند و نیامدن باران علتش نداشتن حجاب است!
پلاسکو فرو ریخت؟ مردم ازدحام کردند!

با توجه به تحلیل پدیدارشناسی، تقلیل تحلیل، به «داده‌های محدود و مغرض» یعنی له‌کردن مردم با عذاب تحقیر تا مقصرین اصلی پشت هیاهو کارشان را بکنند.
نتیجه‌ی تحقیر مردم این می‌شود که انگشت اتهام همه به سوی همدیگر است و هیچ توافقی برای فردای بهتر و قدم بعدی وجود ندارد چون کاری کرده‌اند که ما همه از هم بدمان بیاید و علت بی آبی را حتا شلنگ آب همسایه بدانیم تا بی‌خردی نظام حاکم.

این روزها مهم‌ترین نکته، اعتماد کردن ما به هم است. مایی که دست خالی داریم و دلی پر. مایی که اگر پشت هم نباشیم، یکی یکی کُشته خواهیم شد در حالی که نخواهیم فهمید کی کُشته شدیم

فراموش نکنیم که تنها کسی که از تحقیر مردم ایران سود می‌برد رژیم فاسد و نامشروع جمهوری اسلامی است. این رژیم به پایان خود رسیده است! دیگر روش های تفرفه قومی برای مشغول کردن مردم جواب نمی‌دهد، جمهوری اسلامی این بار غرور ملی مردم را هدف گرفته است.

رونالدو در این چند روز ، بازی فوتبالش را می‌کند و می‌رود... و ما می‌مانیم و رژیم فاسدی که زندگی همه را جهنم کرده و هیچی راهی برای نجات جز سرنگون کردن این حکومت نیست و این همان چیزی است که جمهوری اسلامی ازش بشدت ترسیده است.

🔰 ما ملت کبیریم ایران را پس می‌گیریم

برگرفته از تلگرام آزادی

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید