۱۸ دی ۱۳۹۶ برابر با ۸ ژانویه ۲۰۱۸
حضور محترم شاهزاده رضا پهلوی و هم میهنان گرامی

در این لحظات سرنوشت ساز که درسرزمین مان ایران فریاد هزاران ایرانی آزادیخواه و ستم کشیده بلند شده است، وظیفه و رسالتی تاریخی بر دوش یکایک ما ایرانیان و بویژه سازمان های سیاسی در اپوزیسیون قرار گرفته که با اتخاذ سیاستی درست و همسو با فریادها و خواست مردم دلاور ایران زمین دین خود را به میهن ادا کنیم. گرچه ملت بزرگ ایران توانایی سرنگونی این رژیم ستمگر و جنایتکار را دارد ولی پشتیبانی  بین‌المللی از مبارزان و اعتراضات بحق آنها می‌تواند روحیه و قوت قلبی مضاعف به مردم دهد و روند تغییر رژیم را در ایران سرعت بخشد. تشکیل یک بدیل سیاسی دمکراتیک و سکولار که مورد تائید اکثریت ایرانیان در درون و برون مرز باشد نقش بسزائی در جلب پشتیبانی بین المللی برای فروپاشی رژیم تروریست پرور و آشوبگر جمهوری اسلامی و استقرار حاکمیت ملی را در ایران دارد.


ما بر این باوریم که وظیفه فوری و امروزین سازمان ها و تشکل های سیاسی در اپوزیسیون، صرف نظر از سلیقه ها و عقاید و آرمان های سیاسی، آغاز حرکتی استوار و نهایی برای دست یابی به آزادی، صلح، امنیت و رفاه ایرانیان و سربلندی ایران زمین است.

نهاد مردمی که یک سازمان سیاسی فرا ایدئولوژی بوده و هموندان آن متشکل از پشتیبانان پادشاهی پارلمانی و ساختار جمهوری میباشند، برای تحقق این خواسته ها همانگونه که جوانان ایران زمین در شهرهای مختلف فریاد می زنند، و پیرو گفتگو های رسانه ای شاهزاده در چند روز اخیر، از ایشان درخواست می نماید که به عنوان  پرچمدار و هدایت کننده مبارزات آزادیبخش ایران به تشکیل یک بدیل دموکراتیک در مقابل حکومت تمامیت خواه جمهوری اسلامی اقدام نمایند. در این راه نهاد مردمی با تمامی امکانات لجستیکی و سازمانی از این بدیل و رهنمود های شاهزاده رضا پهلوی پشتیبانی خواهد کرد.

دکتر ایمان فروتن
رئیس هیات امنا و مدیر اجرائی نهاد مردمی

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید