qomarعرفان قانعی فرد

گذشت این ۴۴ سال به گونه‌‏ای بوده که دیگر چرخ تمدن و تاریخ ایران به روال عادی خود بازنمی گردد. جنگ ویرانگری علیه ایران سال‌‏ها پیش آغاز شد و اگر متوقف نشود، ادامه خواهد یافت.

البته می‌‏دانیم که چرخ تاریخ و تمدن ایران به هر روالی که گشته، همه کشاکش‌‏ها و نشیب و فرازهای این تاریخ پرماجرا و همه فجایع و کشتار و ویرانگری و ترک تازی‌‏ها را از سر گذرانیده است. مردم ایران هم بزرگ‌‏ترین مظلوم تاریخ هستند؛ اما مردم ایران هم بدانند که فراموش شدگان جهان ما نیستند.

امروز شاید در سالروز مشروطه برای تجدید پیمان کهن در وعده‌‏گاه تاریخ حضور یافته‌‏ایم. با نسل جوانی شیفته مطالعه تاریخ مشروطه روبرو هستیم که یا می‌‏خواهد به عنوان یک ملت بیدار و هشیار و نوخاسته در صحنه جهانی حضور یابیم یا از نو، مُرده و آماده سقوط بیشتر به سمت اضمحلال و ابتذال پیش برود.

الان شاید بازگشت به راه کهن و قانون مشروطه، به جای نشستن در بازار پاک باختگان راه علاج ماست. طبعا فرهنگ کهن ایران، فرهنگ همیشه پیروز است.

و این بار در سالروز کشته شدن مهسا و دیگر فرزندان ایران، هنگامه قمار مرگ و زندگی یک ملت بزرگ است که برای سرنوشت و تاریخ خودش تصمیم گرفته بشود. تا این صفحه تاریک از تاریخ امروز ایران پاک شود. از بلوای ویرانگر ۵۷ جز آوای وحش، صدایی نشنیدیم. درواقع، بزرگ‌‏ترین عملیات انتحاری تاریخ بود… باید آن کژراهه ویرانگر را به بایگانی تاریخ بسپاریم.

بارها گفته و نوشته‌‏ام که مجموعه فریب و واپس‌‏گرایی و تعصب و کینه توزی‌‏ها و زشتی‌‏ها و جنایت‌‏ها و حماقت‌‏ها بود، ناشیانه‌‏ترین و بدفرجام‌‏ترین انقلاب قهقرایی و یک خودکشی دسته جمعی بود. انقلابی بود که به لعنت خدا هم نمی‌‏ارزید. با حضور مُلا و چریک تروریست و احزاب سنتی قرن اخیر، که سربازان مرگ بارترین جنگ تاریخ ایران تا به امروز بوده‌‏اند. خیلی از افراد کهنه پنجاه و هفتی در صحنه هستند؛ اما چون نیک بنگری همه تزویر می‌‏کنند.

کارگردانان جبهه ملی، با عزاداری برای مصدق، فریبکاری کردند؛ کارگردانان نهضت آزادی و مجاهدین خلق اندیشه‌‏های شریعتی را فروختند ؛ کارگردانان حزب توده و چریک‌‏های فدایی، ماتریالیسم فروختند؛ اما دنباله‌‏رو واپس گرایان و بنیادگرایان اسلامی و عاشقان ولایت فقیه بودند و هستند؛ کارگردانان بازاری و سنتی، به ائتلاف شر امام مستضعفین وجوهات دادند و برای تروریست‌‏ها و شیادان یغماگر و غارتگران فریبکار پول خرج کردند.

آخرالامر، کارگردانان مُلا هم به اسم خدا، روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ هم گفتند اولین حکومت الله بر زمین … اما جنایت و خیانت و لواط و فحشا کردند و فاسد‌‏ترین و منفورترین حکومت الله بر زمین را درست کردند و با فکر و روان یک جامعه پویا و روشن بازی کردند. گفتند هدیه‌‏ای آسمانی برای بشریت و جامعه‌‏اند؛ اما زالو صفت‌‏هایی دشمن مردم و ملت بودند. راه گشایان اهریمن و شهسواران تروریسم اسلامی، فاجعه آفرینان نقدار و شناخته‌‏اند که در تاریخ ، تقلب کردند! خلافت اسلامی را تاسیس کردند. ۸ شهریور ۵۸ بیانیه رسمی حزب التحریر که خطاب به خمینی و خبرگان گفت نظام جمهوری نیست و خلافت است.

عدر ۵۷، همگی ۵۷ی ها با کینه‌‏توزی عمیق با تاریخ شاهنشاهی و فرهنگ کهن ایرانی، به ستیزه با هویت ملی و اصالت فرهنگی برخاستند. این قشر تندزبان و ناسزاگو، پرخاشگر و انتقام طلب و کینه توز با قاموس خشم و غضب با تاریخ ایران دشمن بودند.

در این حدود نیم قرن شوم، مُلا با یک مغزشویی حساب شده و همه جانبه، همه چیز را در هم کوبید. جامعه را به ۱۴ قرن پیش برد و ملای دارای عطش تخریب، تعادل و نظم جامعه ایرانی را به هم ریخت. موج سنگین فردپرستی مُلا، شد کابوس ملت ایران .

و امروز دم از یادبود مشروطه می‌‏زنیم که حکومت آخوندی در ایران فرمانفرما است – جامعه‌‏ای داریم در حد صفر و مردمی به خاک سیاه نشسته …. ایران از کاروان تمدن جهان به دور افتاده و جامانده است. ظهور حکومت ویرانگر اسلامی با حساب‌‏های ایدئولوژیک بی‌‏ربط و غیر‌‏عقلانی، ایران را به این حال و روز انداخت.

جلادان شرع که دست بریدند، سنگسار کردند، کشتند، حلق آویز کردند، تیرباران کردند و شکنجه کردند. نعش کشی را رواج دادند و قبرستان‌‏ها را آباد کردند. خون‌‏ها ریختند تا خدای قهار و جبار و فتنه‌‏گر‌‏شان راضی شود. قلمرو حکومت مطلق العنان ۵۷ با عطش قدرت‌‏طلبی و کینه و انتقام جویی، جاذبه‌‏ای برای جوانان ندارد .

قبلا درباره مشروطه گفته‌‏ام اما در این رستاخیز ملی، فرزندان امروز ایران؛

باید با جهش سازندگی برای جبران عقب ماندگی، از حکم‌‏فرمایی دیکتاتوری و اختناق بر کشور به سمت آزادی دمکراتیک پایمال شده بروند. به سمت نوآوری و آینده حرکت کنند. این فساد و بدبختی گسترده در جامعه ایران را بردارند و به ترمیم خرابی‌‏ها بپردازند. تعصب جانبدارانه و تقلید و اطاعت کورکورانه و عوامانه را متوقف کنیم.

می‌‏دانیم که با کینه توزی‌‏های مُلاها روبرو هستیم. آخوند، خود را نماینده تام‌‏الاختیار خدا بر روی زمین می‌‏داند اما حکومت مُلایان از نوع ابلیس دیدیم که چه کردند. نازیباترین و تاریک‌‏ترین چهره در تاریخ جهان هستند. تاریخ ثابت کرد که نهاد روحانیت، مجموعه‌‏ای وحشتناک از کینه و تعصب و قشریت و اختناق با ترکیب ناهنجار خرافات و اباطیل است. دارای یک ارتجاع سخیف، مجموعه‌‏ای ارتجاعی و خرافاتی که حتی حاکم اعظم شرع با ریش پف کرده و صلی علی محمد گویان ..لواط کار می‌‏شود! اسانس چند صد سال خرافه پروری‌‏شان شد همین مدیران فعلی فاسد در رژیم خُدا!

در واقع امر، شبروان راهزن خزاب اندرون در خانه تزویر و ریا گشودند. قشریون دارالمومنین به فکر قطر عمامه و پشم و ریش بودند و جامعه‌‏ای مستهلک و عاصی و خشمگین در ایران ما پدید آورده‎اند.

نسل جوان باید هم ۵۷ و هم شاخه‌‏های خارج از کشور آن را دفن کند و هم به تعطیلی نهاد شوم مُلا همت بگمارد . بعد از اینکه طبقه عمامه به سر – فاسدان منفور و مروج خرافات و موهومات – را به زیر کشید، باید چاره‌‏ای برای رفع مزاحمان راه دمکراسی بیابد که این مالکان اسلام و نمایندگان خدا بر زمین، و دکانداران دین و مذهب، منفوران عصر حاضر را از مسیر مشروطه و قانون و حق انسانی بردارند. زیرا مزاحمانی‌‏اند با پندارهای باطل اهریمنی. چون خداناشناسان قدرتمدار و گدای قدرت با قانون جنگل با تظاهر و شعار پوچ در این نیم قرن رفتار کردند. مظهر استیلای غاصبانه‌‏اند.

هرچند بازسازی ایران و رسیدن به اوج شکوه در دنیای بی‌‏رحم فعلی کمی محال به نظر می‌‏آید؛ اما همین که غریو احمقانه و صدای نفرت انگیز ملایان خدافروش و بیضه‌‏دار در مساجد تمام شود و یا مکتب واپس گرا و ویرانگر شبکه توسعه جهل و خرافات تمام شود، خود موفقیت و قدم بزرگی است.

در این نشیب و فراز و کشاکش حوادث، مشعل فروزان فرهنگ ایرانی در دست مردان با اصالت و اخلاق فرهنگی نسل جوان ایران است. می‌‏توانند با اصالت فرهنگی دیرینه خودمان، این راه دشوار سنگلاخ را با آگاهی و واقع بینی قدم به قدم بروند. در مسیر سرنوشت فرزندان ایران … برای زیستن با آزادی و سربلندی و غرور.

اما چرخ تمدن ایران گردش قهقرایی ندارد . گرچه در مسیری یکطرفه پنجاه و هفتی‌‏ها و دشمنان پادشاهی ایرانی و قانون مشروطه، ما را به دوران جاهلیت عربی بردند و این شب پرستان چماقدار، به توسعه و رواج فرهنگ عزا و ماتم و بی‌‏اخلاقی و شارلاتانیسم پرداختند؛ با کینه توزی و ویرانی به دشمنی با مشروطه و پادشاهی و ایران برخاستند یعنی همان فرهنگ اهریمن را رواج دادند.

اضمحلال واقعی یک ملت، با اضمحلال فرهنگ او ممکن است نه اقتصاد و سیاست و صنعت و … از نو باید این موج ویرانگر را کنار زد. جوانان شستشوی مغزی داده شده را از نو در مسیر درست حرکت داد تا بافت کهنه و تحمیل شده به دور افکنده شود.

واقعیت غرور انگیز اینجا است که جوانان امروز ایران، به عنوان فرشته نگهبان، ستایشگر زندگی‌‏اند و می‌‏خواهند که از جنون اسلامی‌‏ها و پنجاه و هفتی‌‏ها و چپ‌‏ها در امان باشند. اما واقعیت ناخوشایند اینکه نهاد شوم روحانیت با مذهب گاهواره جهل و خرافات شدند … و ثابت کردند که فقط ثنا‌‏خوان مرگ‌‏اند. با غریو جهل و ظلمت، با ابتذال و سخافت، صرفا به انباشتن ثروت از راه غارت خلق پرداختند و بر گرده مردمان خرافی و زود باور و ساده دل سوار شدند.

پس امروز، در سالروز مشروطه، می‌‏توان گفت که روزگار قمار سرنوشت ایرانیان است و باید ریشه حکومت مطلقه تعصب و کینه و نفرت و انتقام را سوزانید تا جامعه ایران، گم کرده راه مقصود، بنیادهای جامعه را با تکیه بر موازین جاودانگی فرهنگ ایرانی و قلمرو فرهنگی کهن، از نو با آرمان‌‏های انسانی بسازد. پاینده ایران.
برگرفته از اپک تایمز فارسی

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید