k1فریبا- فزرند ایران

خبر آمد خبری در راه است
این روزها کسانی که مدتی پشت پرده نشین بودند و اکنون در حال نوشیدن شربت آلبالو با طعم خون و کباب سلطانی با گوشت ران و راسته فرزندان ایران هستند، بتازگی بعد از آروغ پیازی که زدند، برای آنکه پیش دستی کرده و اوضاع را رصد کنند تا خدای نکرده عیش شان منقش نشود، تصمیم گرفتند از پشت پرده، سرکی بکشند و هوایی تازه کنند.
آنها که حساب های بانکی شان از میلیاردها گذشته و به لطف حرام خوریشان، واحد مالی "همت" را در اقتصاد ایران وارد کردند، مفت خوریشان به اینها محدود نشده و به لطف دایی جان فایزه هاشمی بودن، علاوه بر کانادا و فرانسه، در دیگر جاهای خوش آب و هوا به همراه بانو و شرکا، در نهایت گمنامی با نوه و نتیجه اقوام رهبر گور به گور شده شان در حال عشق و حال هستند.

این "اصلاحطلبان ذوب شده در ولایت" و"چپ های به اصطلاح ملی" که به زعم خودشان بسیار باهوشند و با امثال تاج زاده ها و قوچانی ها و کرباسچی ها، محمد خاتمی ها و ... خواهان ایجاد "جمهوری سوم" و پیوند نامقدس و مکرر "ولی فقیه و رییس جمهور" می باشند، بتازگی رودل کرده و درد "ملی گرایی" به جانشان افتاده است و برای آنکه خدای نکرده تلاش رفیق شفیقشان "عالیجناب حجاریان" برای فریاد طلب "مشروطه خواهی" بر زمین نماند، داد و فریاد "ملی گرایی" به راه انداخته اند که تلاشی نو در جهت "پوست اندازی رژیم" است.
و اما این "حسین مرعشی" دایی جان فایزه که خودش شخصیتی حقیقی است، زمانی به نام استاندار چنان کلاهی بر سرمردم کرمان گذاشت که مشابه آن "هفت من و نیم چشمی" است که آقا محمد خان قاجار از مردم کرمان در آورد و آنها را کور کرد، چون حاضر نشدند لطفعلیخان زند را به او تحویل دهند.
او با آوردن سهام طلایی و راه اندازی خط هواپیمایی ماهان و خیریه "مولی الموحدین" با همکاری دوستان شفیق وزارت خانه ای، تمامی اینها را تبدیل به سهام کرده و به شکلی دستوری به فرهنگیان واگذار و از حقوقشان کم کردند، جالب اینجاست که پول را از مردم گرفتند و ماهان راه اندازی شد ولی دریغ از سود و فایده ای برای فرهنگیان، آنها حتی توان خرید بلیط پرواز را هم ندارند.
فاجعه بزرگتر، افتتاح جاده هفت باغ کرمان به ماهان بود، منطقه ای که مشکل آب داشت. آنها زمین های مابین کرمان و ماهان را قطعه بندی کردند و فروختند و پروانه ویلاسازی دادند. در پی آن "از ما بهترین هایی" که زمین ها را خریدند، جوگیر شده و اسکلت سازه زدند و چاه از پی چاه بود که حفر شد و زمین خشک را خشک تر کرد. تنها افتخارشان برای مردم کرمان ساختن یک جاده شیک و تر و تمیز در این مسیرحدود 25 کیلومتری بود که مهمان های خارجی را برای گردش به باغ شازده ببرند.
از مدیریت ها و سواستفاده های این به اصطلاح "ملی گرا" ها و از هم کاسه بودن او با خواهرزاده هایش ( خانواده هاشمی رفسنجانی ) در فعالیت هایی مانند پرورش اسب در کردان کرج، قاچاق اسلحه، قاچاق و رانت مس حاصل از معادن مس سرچشمه کرمان و ..... که بگذریم، بتازگی آیه " ملی گرایی" برایشان نازل شده تا به کمک افرادی مانند حجاریان که خواهان بازگشت به مشروطه شده !!!! جمعا، بار دیگر بر سر ملت ایران کلاه گذاشته و نسخه جدید جمهوری اسلامی را به نام #جمهوری سوم برایمان بپیچند.
لازم است به این مفت خوران و طراران بگوییم که بیش از این به ملت اهانت نکرده و آنها را احمق فرض نکنید، ما سیر تا پیاز و زیر و روی شما "بابااکبری ها" را می شناسیم. اکبر را که خودشان خلاص کردند ولی شماها که باقی مانده اید برای نجات خود و اعوان و انصارتان هم که شده لطفا فعلا فقط "خفه شوید" وگرنه بر کفه ترازوی جنایت خود می افزایید و جوابش سخت تر خواهد بود.
شما اینقدر شرف ندارید که به مردم حق انتخاب دهید و تصور می کنید نسخه شما شفابخش درد مردم و سرزمین ایران است در حالیکه شما خود "درد" هستید که باید از تاریخ ایران پاک شوید. بدانید اموال ایران را از شما پس خواهیم گرفت، اما برای حفظ جانتان فعلا نسخه "خفه خون" را برایتان پیچیده ایم. ما ملت ایران مانند شما خطاکاران نیستیم که بعد از پیروزی بر شما دشمنان ایران، شمشیر بکشیم، ولی رهایتان نمی کنیم. پس زخم بیشتری بر ما نزنید. فرزندان ایران " مجیدرضا رهنوردها، محمد مهدی کرمی ها، محسن شکاریها، محمد مختاری ها، ساریناها، نیکاها، پویا بختیاری ها، ندا آقاسلطان ها ، ستار بهشتی ها و ....... بیهوده جان ندادند. ما پرچم آنها را بلند کرده و تا آزادی ایران بر زمین نخواهیم گذاشت. بترسید از نسلی که دیگر حتی تحمل شنیدن نام شما را هم ندارد با هر عنوانی چه برسد به "ملی گرایی". شما استاد گند زدن به کلمات هستید، کلماتی مانند آزادی، استقلال، وطن و حال نوبت به نقطه قوت تلاش مردم "ملی گرایی و مشروطه پادشاهی" رسیده است. زهی خیال باطل به قول رفیق شفیقتان "حسین رونقی" آن ممه را لولو برد .
دیگر چهره ساختن از افرادی مانند حسین رونقی ها، نسرین ستوده ها، سپیده قلیان ها و امثالهم هم فایده ای ندارد. برگ آخر در دست مردم است، ما فاطمه سپهری ها، سهیلا حجاب ها، رضا نوروزی ها، کوشان پیرزاده ها، منوچهر بختیاری ها و .... را داریم. جمع کنید بساطتان را، همین و بس !!!

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید