logo bayaniyeh

با شلیک مزدوران خامنه ای جوان کش و کشته‌شدن پویا مولایی‌راد پسرعموی مادر و پسر دایی پدر کیان پیرفلک، در سالروز تولد کیان در روستای پرچستان ایذه و خشم و عصبانیت مردم، شماری از رسانه‌های وابسته به نهاد های امنیتی جمهوری اسلامی دست به پرونده سازی برای ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک زده‌اند. دستگاه های سرکوبگر نظام جنایتکار بدون ارائه سندی در تلاش‌اند ماه‌منیر مولایی‌راد را به عنوان مقصر درگیری‌های عصر یکشنبه در ایذه و کشته شدن یک نیروی پلیس به نام سروان محمد قنبری معرفی کنند.

ضحاک زمانه فرزندش را به قتل رساند، همسرش را فلج کرد و اینک پسر عموی جوانش را به گلوله بست و به  قتل رساند. اما این شیرزن بختیاری چنان در برابر این شیطان صفت ها بپا خاسته که آنها اکنون با تهدید جان فرزند دیگر و همسرش می کوشند تا صدای حق طلبی و فعالیت های دادخواهانه این بانوی ایرانی را خاموش کنند.

نهاد مردمی، کشتار کودکان و جوانان را نشانه‌ای از درماندگی رژیم اشغالگر در مقابل خیزش قهرمانانه جوانان میهن برای رهایی ایران از چنگال این فرقه تبهکار میداند. سکوت و بی تحرکی مجامع بین‌المللی و کشورهای غربی در مقابل تشدید اقدامات ضدبشری جمهوری اسلامی علیه ملت ایران و بویژه در ماه‌های اخیر، مهم‌ترین عامل در گستاخی رژیم آدمکش در تداوم جنایات خود می‌باشد.

ما به سردمداران و مزدوران جمهوری اسلامی هشدار می‌دهیم: هرگونه افزایش سرکوب، جنایت، خشونت و دستگیری‌های دادخواهان و آزادیخواهان، تنها پرونده سیاه و جنایتبار شما را ننگین‌تر و سنگین تر نموده و ملت هوشیار ایران فریب دسیسه‌ها و سناریو‌های دستگاه های امنیتی و رسانه های مزدور شما را نخواهند خورد. بیگمان در فردای آزادی ایران در دادگاه‌های ملی محاکمه و به سزای اعمال ننگین خود خواهید رسید.

۱۴ ژوئن ۲۰۲۳

نهاد مردمی

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید