هم میهنان گرامی

در ۱۸ دیماه ۱۳۹۶ برابر با ۸ ژانویه ۲۰۱۸ نهاد مردمی نخستین تشکل سیاسی بود که اعلام کرد:
برای آغاز حرکتی استوار و نهایی به منظور دست یابی به آزادی، صلح، امینیت و رفاه ایرانیان و سربلندی ایران زمین از شاهزاده رضا پهلوی درخواست می نماییم بعنوان پرچمدار و هدایت کننده مبارزات آزادیبخش ایران به تشکیل یک بدیل دموکراتیک در مقابل حکومت تمامیت خواه جمهوری اسلامی اقدام نمایند و در این راه نهاد مردمی با تمامی امکانات لجستییکی و سازمانی از این بدیل و رهنمودهای شاهزاده پشتیبانی خواهد کرد.

ما باورمندان به پیمان نوین و پرچمداری شاهزاده رضا پهلوی در مبارزه برای پس گیری میهنمان از فرقه تبهکار حاکم در ایران، بار دیگر تاکید می کنیم که نوع نظام آینده ایران توسط ملت ایران در یک همه پرسی آزاد مشخص خواهد شد و وظیفه فوری و امروزین سازمان ها و تشکل های سیاسی دموکراسی خواه و ریشه دار در اپوزیسیون، صرف نظر از سلیقه ها و عقاید و آرمان های سیاسی، آغاز حرکتی همبسته با انقلاب بزرگ زن، زندگی، آزادی برای گذار از جمهوری اسلامی است.

در این راه بار دیگر اعلام میداریم که شاهزاده رضا پهلوی کماکان پرچمدار و راهبر مبارزه برای رهایی میهن از این تباهی است و از کلیه اقدامات ایشان برای هماهنگ کردن تحرکات و تشکیل یک بدیل مخالف جمهوری اسلامی پشتیبانی کامل می نمائیم.

۲۹ دیماه ۱۴۰۱
۱۹ ژانویه ۲۰۲۳

نهاد مردمی

 

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید