در افسانه های ایران باستان،ققنوس پرنده یی ست که بهنگام مرگ،بال می گشاید و بگونه ای پرها را به هم میزند تا آتشی فروزان شده و پیکرش شعله ور شود وسر انجام، آنزمان که به خاکستر نشست، از خاکسترش ققنوسی دیگر بر میخیزد.
شگفتا که تاریخ در آستانه ی تحولی بزرگ در این کهن دیار پر داستان از میهن پرستی، رازی نهان با مردمش در میان میگذارد تا راه آزادی را بجویند. داستانی پر شباهت به افسانه ققنوس.
درست در هنگامه یی که ایران توسط فرقه تبهکار در آستانه فروپاشی و چند پارگی به سر میبرد، ناگهان از انتهای بی کسی و در میان خیل خوابزدگان تاریخ، پیکر رضا شاه بزرگ از خاک بیرون می آید و دیگر بار پرچم رهبری ملت سرگشته اش را بدست میگیرد. چنین است که یک میهن پرست برای نجات کشورش از هیات مرگ بر میخیزد و قیام میکند.
ملت ایران پس از چهل و سه سال اسارت و استبداد که توسط فرقه تبهکار و بازوهای اختاپوس وار رسانه ایش به او تحمیل شده، در مواجهه با خیزش ققنوس وار رضاشاه بزرگ، طلسم خواب میشکند و دیگر بار شاهش را فریاد میزند و راه گم گشته را باز میجوید.
اینک مردم بیدار و آگاه ایران، فراخوان ملی خیزش خود را که از تمام شهرها صادر شده و دست به دست در فضای مجازی و دیوار نوشته ها،میچرخد،روزی راانتخاب میکند که سالگرد دو رویداد بزرگ تاریخی ست.این روز ۲۴ اسفند ماه است که از یک سو روز چهارشنبه سوری، جشن باستانی ایرانیان است که به معنای پیروزی نور بر تاریکی ست و دیگر آنکه ۲۴ اسفند روز تولد رضا شاه بزرگ،آن رادمردِ نجاتگر تمامیت ارضی ایران کهن است.
ما ملت ایران در این روز چون سیاووش آن قهرمان اسطوره یی شاهنامه، از میان آتشِ نیاکان به جهت زدودن هرگونه آلایش از جسم و روان خود، میگذریم و هنگام عبور از آتش مقدس، تو گویی از دالان روشنایی و بیداری گذشته باشیم، پا که بر زمین مینهیم از پسِ آتش، دیگر آن خواب زده ای نخواهیم بود که استبداد دینی، ۱۴۰۰ سال در پیله ی خواب نگاهمان داشت و ۴۳ سال در فقر و تنگ دستی رهایمان کرد.

ما در این روز باستانی با یاد رضاشاه بزرگ پیله های خواب و استبداد را می دریم و در وحدتی عظیم در مسیر براندازی و پیروزی گام برمیداریم.
نهاد مردمی بهمراه شادباش این دو روز خجسته به پیشگاه ملت مبارز و آزادیخواه ایران و با پشتیبانی از این حرکت مردمی و در دفاع از فراخوان ملی روز چهارشنبه سوری، وظیفه خود میداند دیگر اقشار و نهادهای اپوزوسیون را به پیوستن و پشتیبانی از این حرکت ملی دعوت کند تا صفوف بهم پیوسته ملت و میهن پرستان ایران، سرزمین پاک و مقدس ایران را از تعفن و آلودگی این فرقه تبهکار و اشغالگر پاک نماید.
اسفند ۱۴۰۰
نهاد مردمی

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید