دشمنان ایران همواره در پی آن بودند تا آنچه در جهت آبادی و سربلندی ایران صورت گرفته، وارونه جلوه دهند و با تبلیغات دروغین مردم را از دانستن حقیقت دور کنند.

به عنوان مثال، در۱۷ دیماه ۱۳۱۴ ، رضاشاه بزرگ به مثابه درمانگری که میدانست تنها با پایمردی و مبارزه میتوان ریشه‌ های خرافه را خشکاند، چون پزشکی که تیغ تیز را جهت درمان به کار میگیرد با وجود آنکه آگاه است که بیمار به شکلی مقطعی و کوتاه در جریان عمل جراحی ممکن است درد را تحمل کند، با فرمان کشف حجاب، با وجود اینکه از عمق نهادینه شدن ویروس تحجر در ذهن مردم ایران آگاه بود، ایستادگی و پایمردی کرد و قضاوت تاریخی را به آیندگان سپرد.

تاریخ اما به سرعت نشان داد که آنچه رضاشاه بزرگ در حق زنان کرد پاکسازی ذهن و جان زنها از ویروسی شیطانی بود. زنها بعد از آن توانستند بار دیگر بدست آورند آزادی پوششی را که همه‌ ی تاریخ هزاران ساله از آن بهره مند بودند و با آن آزادیها بود که زن ایرانی در زیبایی پوشش، افسر زنان منطقه به تعبیر فردوسی بوده اند.

انقلابی که رضاشاه بزرگ در راستای حق زنان به انجام رساند خاری در چشم متحجرینی بود که زن را کفن پوش و بد چهره و یا بی‌چهره، اسیر در پستوی خانه‌ها میخواستند. انقلابی که او کلید زد و با انقلاب سفید شاه و ملت گسترش یافت، حتی بعد از شورش ۵۷ و استقرار نیروهای سرخ و سیاه ارتجاع، آخوندها نتوانستند همه حقوق زنان را دیگر بار باز پس بگیرند و زنان در تمام دوران ننگین حکومت اسلامی بی وقفه جنگیدند و با تحمل هزینه های بسیار، همواره نظام را وا داشتند که عقب نشینی کند. از این رو زنان پیشگامان موفق در راه آزادی هستند و الگویی بی بدیل برای قیام سراسری مردم ایران.

نهاد مردمی ۱۷ دی ماه این روز پرافتخار در تاریخ مدنی ایران را به همه بانوان آزاده و پیشرو ایران شادباش می گوید و براین باور است که رهائی ایران و ایرانی از چنگال فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران که بزودی رخ خواهد داد، مدیون مبارزات بی امان زنان در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی و مدنی می باشد.

پاینده ایران

نهاد مردمی

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید