هم میهنان گرامی
همه میدانیم اکثریت فرهنگیان ما از ایراندوستان و ایرانسازان راستین کشورند که همواره با کمترین دستمزد و بیشترین عشق و تلاش، به سازندگی و آموزش و پرورش نسلهای آینده می پردازند.

خواست بحق فرهنگیان در تعدیل حقوق آنان نزدیک به بیست سال پیش با اعتراضهایی کوچک آغاز و پا بپای اعتراضات دیگر اقشار جامعه، امروز به یک جنبش سراسری بدل شده و در بیش از دویست شهر گسترش یافته است.

امروز خواسته های صنفی معلمان عزیز، بحق با خواستهای همه ایرانیان درهم آمیخته شده و رنگ اعتراض ملی بخود گرفته است که بازتاب چند دهه ویرانگری، سودجویی، تنگ نظری و سرکوب وشکنجه بنام دین و مذهب است و دستاوردهایی جز کشتار بهترین آزادگان ایران، غارت منابع، تاراج استعدادها ومهاجرت دانش آموختگان و هنرمندان و رواج فساد و تباهی ومحرومیت مردم ایران نداشته و نابودی طبیعت و محیط زیست ایران و تهدید و نابودی زندگی شرافتمندانه فرهنگیان از آن جمله است.

ما امضاکنندگان زیر با تمام نیرو و امکانات از تصمیمات شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان پشتیبانی میکنیم و ادامه ی مبارزه متشکل و متحد آنان را نقطه عطفی در سرنوشت سیاسی ایران بحساب می آوریم و باور داریم که دانش آموزان، دانشجویان و استادان، کارمندان، کارگران، ارتشیان، سپاهیان، جوانان و روحانیان آزاده و ایراندوست، هرگز آموزگاران خود را تنها نخواهند گذاشت.

ما از فراخوان شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان و اعتصاب معلمان در اعتراض به اجرا نشدن رتبه بندی معلمان، همسانسازی حقوق مشاغل به ویژه همسانسازی حقوق بازنشستگان و کاهش مشکلات معیشتی آنان، افزایش دستمزد و آزادی معلمان بازداشتی و توقف روند پولی سازی آموزش در ایران پشتیبانی مینماییم.

ما خواهان آزادی فوری و بی قید شرط همه معلمان بازداشتی هستیم و ازهمه تشکلهای صنفی، مدنی و سیاسی ایران میخواهیم از خواستهای به حق معلمان دفاع کنند و صدای آنها در سراسر ایران و جهان باشند.

پاینده ایران
پیش بسوی همبستگی ملی
۳۰ آذر ۱۴۰۰برابر با ۲۱دسامبر۲۰۲۱

احزاب و سازمانها به ترتیب حروف الفبا:
انجمن اتحاد برای آغازی نو
اندیشکده آوای آزادی
جبهه ملی ایران - خارج از کشور
جمعیت سوسیال دموکراسی برای ایران
جنبش سکولار دموکراسی ایران
حزب سکولار دموکرات ایرانیان
حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات)
سازمان برونمرزی حزب پان ایرانیست
شبکه فرشگرد
نهاد مردمی

 

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید