قرار داد اخیر حاکمان جمهوری اسلامی با حکومت حزب کمونیست چین، لکه ننگ بسیار بزرگ دیگری بر پیشانی رژیم آخوندها بوده و از سوی ملت ایران بشدت محکوم است. دیروز فروش دریای خزر به روسیه و امروز فروش خلیج همیشه فارس به چین.
قراردادی که حاکمان تبهکار اسلامی حتی از افشای مفاد آن برای ملت و کارشناسان و آگاهان خودداری می کنند و بدون مراعات مراحل و اختیارات قانونی مدون در قوانین خود رژیم به امضای وزیران خارجه چین و جمهوری اسلامی میرسانند.
براساس اطلاعات جسته و گریخته ای که تاکنون از منابع گوناگون منتشر شده است، رژیم در این قرارداد به ۵ هزار نیروی نظامی چین اجازه می دهد که در پادگانها و پایگاههای نظامی ایران مستقر شوند که آشکارا تجاوز نظامی محسوب شده و حتی طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی هم رژیم حق دادن چنین مجوزی به نیروهای نظامی بیگانگان را نداشته و موجب تسلط چین بر ارتش و نیروهای مسلح ‌ کشور شده و اقدام علیه امنیت ملی کشور می باشد.
از طرفی تسلط چینی ها بر اینترنت کشور به بهانه راه اندازی اینترنت ملی، ابزاری برای ایجاد خفقان ارتباطات و سوءاستفاده از اطلاعات مردم ایران بوده و اقدامی خلاف حفاظت از حریم شخصی شهروندان ایران هست.

در ابعاد اقتصادی نیز این‌ قرارداد زمینه استثمار و بهره کشی چین از نیروی کار ایران و چپاول ثروت و سرمایه ملی ایرانیان می باشد .

ما بر این باور هستیم که رژیم اسلامی با وحشت از خیزش آزادیخواهانه ملت ایران دست به دامن چین شده و با هدف حفظ نظام ایرانستیز خود حتی به ایران فروشی روی آورده و با وارد نمودن سربازان چینی به ایران در پی تامین شرایط سرکوب گسترده معترضان ایرانی است.

نهاد مردمی این قرارداد خائنانه را بی اعتبار دانسته و بشدت محکوم می نماید و با همراهی ملت ایران با هر ابزار ممکن با آن مقابله کرده و مانع اجرایی شدن آن خواهیم شد.
همچنین با توجه به شرایط خطیر موجود، از عموم نیروهای سیاسی و احزاب می خواهیم با اتحاد حول پیمان نوین، مبارزه نهایی نجات ایران را کلید بزنند تا بیش از این، ایران تاراج و کشور به تباهی کشیده نشود .

فروردین ۱۴۰۰

پاینده ایران‌
نهاد مردمی

 

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید