با درود به هم میهنان و همرزمان گرامی - اعضا و هواداران پیشین احزاب و سازمان‌های چپ

از اینکه در این برهه حساس و تاریخی میهنمان، تابوشکنی کردید و زنجیرهای محدود کننده حزبی، که جامعه ما را در تفرقه و ایجاد حصارهای خودی، ناخودی، چپی و یا راستی محدود کرده، کنار زدید و بدور از نگرانی بابت چگونگی قضاوت دیگران و با اعتقاد و باور به درستی مسیر ترسیم شده در "پیمان نوین" قدم مثبت و مهمی در راستای اتحاد و یکپارچگی برداشته اید و با صدور بیانیه ای حمایت خود را از "پیمان نوین" اعلام نموده اید، ما هموندان نهاد مردمی از شما سپاسگزاری و قدردانی می کنیم .

آنچه امروز لازم است تا به باور اصلی اپوزیسیون تبدیل شود اینکه وجود تفاوتهای ایدئولوژیک و اعتقادی نبایستی مانعی در برابر یکپارچگی اپوزیسیون و تلاش برای آزادی ایران باشد.

لذا پیشگام بودن شما در پیوند با "پیمان نوین" برای ایجاد تغییرات اساسی در سیاست گروه های سیاسی چراغ راهی است بسوی روشنایی و هموار کردن مسیر رسیدن به یک حکومت سکولار و دمکرات برپایه رعایت کامل "اعلامیه جهانی حقوق بشر"؛ و این تفکر، قابل تقدیر قلبی است.

در پایان دست شما آزادیخواهان گرامی را به گرمی می فشاریم و خواهان همکاری در محقق کردن اهداف "پیمان نوین" هستیم.

۵ نوامبر ۲۰۲۰

ایمان فروتن
رئیس هیات امنا و مدیر اجرائی
نهاد مردمی

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید