شاهزاده رضا پهلوی گرامی امروز در گفتگوی خود با ملت ایران با عنوان "پیمان نوین" با خطاب قراردادن سازمانهای سیاسی گفتند:

از نخبگان و نیروهای سیاسی می‌پرسم: کجا ایستاده‌اید؟ آیا چیزی جز آزادی و حکومت مردم بر مردم می‌خواهید؟ آیا راهی جز هم‌کاری هم‌دلانه برای بازپس‌گیری کشورمان از اهریمن می‌شناسید؟
امروز روز انتخاب است!
من به همه نیروهای سیاسی دموکراسی‌خواه فارغ از گذشته و گرایش سیاسی‌شان‌ دست یاری دراز می‌کنم و می‌خواهم با کنار گذاشتن اختلافات و خودبزرگ‌بینی‌ و برتری‌جویی، روی یک هدف متمرکز شوند: نجات ایران.
تاریخ و آیندگان، شما را قضاوت خواهند کرد که در حساس‌ترین روزهای این خاک پاک، کدام طرف ایستادید؟

همانگونه که نهاد مردمی در بیانیه ۱۸ دیماه ۱۳۹۶ خود اعلام نمود که با تمامی امکانات لجستیکی و سازمانی از شاهزاده رضا پهلوی و رهنمودهای ایشان پشتیبانی می نماید، در پاسخ به فراخوان پیمان نوین شاهزاده، اعلام میداریم که نهاد مردمی برای پیوستن به سایر نیروهای سیاسی دموکراسی خواه برای تشکیل یک جبهه متحد در کمترین زمان ممکن آماده است.

امیدواریم با اعلام آمادگی بقیه سازمانهای دموکراسی خواه برای پذیرش دعوت شاهزاده و تمرکز بر روی هدف نجات ایران، شاهزاده قدم های بعدی را ترسیم نموده و احتمالا نخستین نشست مجازی این سازمانها را اعلام نمایند.

نهاد مردمی
هفتم مهرماه ۱۳۹۹ - ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۰

 

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید