نوید افکاری در یک پیام شنیداری تاکید کرد که اعترافات گرفته شده از او زیر فشار شکنجه بوده و صحت ندارد و دادگاه او بی توجه به مدارک و اسناد محکم در مورد بیگناهی وی، او را به اعدام محکوم نموده است. همچنین اعلام شد که دو برادر او به ۵۴ و ۲۷ سال زندان محکوم شده اند.
با اعلام شدن محکومیت نوید افکاری به اعدام، تلاش گسترده ای از سوی فعالان سیاسی و مدنی برای رهائی این کشتی گیر معترض از چوبه دار صورت گرفت.

هزاران تن در ایران و در جهان با برگزاری کارزارهای مختلف از قبیل ترند کردن توئیت نوید را اعدام نکنید، خواهان توقف حکم اعدام او شدند.

حتی تعدادی از شخصیت ها و مقامات دولتهای خارجی و کشتی گیران و ورزشکاران جهان نیز از مقامات جمهوری اسلامی توقف این حکم را خواستار شدند.
رژیم جنایت پیشه جمهوری اسلامی بی اعتنا به همه ی این درخواست ها، صبح امروز شنبه ٢٢ شهریور ماه ۱۳۹۹ نوید افکاری را با عجله و بدون دیدار با خانواده خود، اعدام کرد.

 


نهاد مردمی ضمن ابراز دلارامی وهمدردی با خانواده داغدار نوید و هم میهنان آزادیخواه ایران، اطمینان دارد که این جنایات جمهوری اشغالگر اسلامی خشم ملت ایران را دو چندان خواهد کرد و بزودی با خیزش همگانی، ایران و ایرانی از چنگال اهریمنی این فرقه تبهکار اسلامی رهایی خواهد یافت.

٢٢ شهریور ماه ۱۳۹۹
نهاد مردمی

 

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید