پس از کشته شدن 176 نفر بر اثر شلیک موشک های سپاه پاسداران به یک هواپیمای مسافربری اوکراینی در فضای نزدیک تهران، اینک شاهد کشته شدن 19 نفر و مجروح شدن 15 نفر از خدمه ناوچه کنارک در یک مانور دریائی در آبهای جاسک و چابهار هستیم.
با توجه به اظهار نظرهای گوناگون از سوی ارتش و مقامات مسئول، همانند رویدادهای گذشته نشانه هایی از کتمان حقایق این رویداد نیز بخوبی آشکار است. اعلام شده است که ناوچه کنارک با شلیک اشتباهی موشکی از سوی ناوچه جماران مورد اصابت قرار گرفته و در ویدئوئی که ارتش از این حادثه منتشر کرد علت را نقص فنی موشک یا جنگ الکترونیکی دشمن اعلام نمود. نقص فنی و متهم کردن دشمن توسط مسئولان جمهوری اسلامی رویه ای تکراری برای

فرار از بیان حقایق است. علت واقعی این حادثه مرگبار هر چه باشد بار دیگر گستردگی بی کفایتی و ناکارآمدی حاکم بر بخشهای گوناگون مملکت داری آخوندها را نشان میدهد.


نهاد مردمی با دلارامی به خانواده های کشته شدگان و با آرزوی بهبودی هرچه زودتر مجروحان ناوچه کنارک، امیدوار است این حادثه دردناک، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را بیدار کرده و با توجه به عواقب خونبار جنگ افروزی و رجزخوانی های این فرقه تبهکار، به مبارزات ملت ایران برای رهایی ایران و ایرانی از عفریت شوم حکومت آخوندی به پیوندند.

24 اردیبهشت 1399
نهاد مردمی

 

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید