هم میهنان گرامی
در این روزهای بسیار تلخ و اسفبار که ویروس کرونا در پی بی کفایتی و مردم ستیزی فرقه اسلامی تبهکار حاکم در ایران به سراسر کشور شیوع پیدا نموده و جانهای بسیاری از هم میهنان را می گیرد، نوروز همیشه خجسته و شاد از راه میرسد.
عدم توانائی جمهوری اسلامی در سازماندهی علمی و عملی مبارزه با شیوع کرونا بدلیل دخالت های خامنه ای و امامان جمعه که بازبودن دکانهای مذهبی را مقدم بر سلامتی ملت برشمردند و شرکت هواپیمائی ماهان وابسته به سپاه تروریستی پاسداران پروازهای خود را به چین متوقف نکرد، فاجعه ای را در کشور رقم زده است که ابعاد شوم آن طی گذشت زمان، بیشتر آشکار خواهد شد.

با گرامیداشت یاد دلاوران جانباخته خیزش آبانماه و مسافران هواپیمای اکرائینی که با موشک سپاه تروریستی پاسداران سرنگون شد و هم میهنان، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی دلاوری که باشیوع ویروس کرونا جان خود را ازدست دادند، از همه کادر های درمانی کشور که علیرغم همه کمبودهای ابزاری و درمانی در خط مقدم مبارزه با این ویروس شوم قرارگرفته اند قدردانی می نمائیم.
نهاد مردمی با بزرگداشت این آئین فرخنده باستانی امیدوار است در شرایط کنونی که اکثریت ملت ایران امیدی به کارآیی نظام ندارند نوروز امسال را به سادگی و در منازل خود بی هیج دید و بازدیدی برگزار نمایند تا هرچه زودتر این عفریت شوم از سرزمین اهورائی ایران رخت برکند.
ایران هرگز نخواهد مرد و تردیدی نداریم که بزودی نوروزی شاد و خجسته را در ایرانی آزاد جشن خواهیم گرفت.

اسفند ۱۳۹۸
نهاد مردمی

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید