هم‌میهن گرامی:
سیاست‌های کثیف رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی که در طول چهل سال عمر نکبت‌بار خود تنها بفکر پرکردن جیبهای گشادشان بوده و هستند و ذره‌ای در جهت تامین معیشت زندگی مردمان این مرز و بوم اقدامی نکردند، باز هم موجب از دست رفتن فرزندان ایرانزمین در کوه‌های غرب کشور، در استان کردستان شد. این بار دو نوجوان، دو برادر به نام‌های آزاد خسروی ۱۷ ساله و فرهاد خسروی ۱۴ ساله، بجای آنکه در کلاس درس و پشت میزهای مدرسه با فراغ خاطر مشغول تحصیل باشند، بناچار تحصیل را رها کرده ، هر دو به مدت سه سال با کولبری نان آور خانواده مستمندشان بودند تا بالاخره در کوه‌های اورامان بر اثر یخ زدگی جان خود را از دست دادند.

این فاجعه حاصل اختلاف طبقاتی شدید و استثماری است که سیاستهای جمهوری اسلامی در طی چهل سال عمر ننگین خود به ملت ایران تحمیل کرده است.
هما (همگرایی ملی ایرانیان) ضمن همدردی با خانواده خسروی و همه هم میهنانمان که جان خود را برای تامین حداقل نیاز‌های انسانی جهت زنده ماندن از دست داده‌اند، رژیم فاسد و ناتوان جمهوری اسلامی را تنها مسبب وضعیت موجود دانسته و تنها راه برون رفت از بن‌بست موجود را حذف تمام و کمال کلیت جمهوری اسلامی و نهاد‌ها و سازمان‌های وابسته به آن و انتقال قدرت به ملت ایران می‌داند.

پاینده ایران
زنده‌ باد ملت دلیر ایران
هما (همگرایی ملی ایرانیان)

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید