هم‌میهنان گرامی:
بیست و پنجم آبان ماه 1398 آغاز باشکوه ترين گردهمائی اعتراضی مردمی در تاريخ کشورمان می‌باشد. مردم، خشمگین از چهل سال تبهکاری ولایت فقیه و رژیم جمهوری اسلامی به خيابانها آمدند تا به فرمانروایان فاسد حاکم بر کشور بگویند که حکومت جمهوری اسلامی باید برود و آنها این رژیم وحاکمان جنایتکارش را نمی‌خواهند.

پاسخ به مردمی که به اعتراضات مسالمت آميز دست زده بودند، گلوله داغ بود. سران رژیم دراین روز و روزهای بعد آن، فرمان به کشتار مردم بی‌دفاع داده، کودک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان ایرانزمین را به خاک و خون کشاندند. این دشمنان ایران و ایرانی بیش از هزار تن را کشته و هزاران آسیب دیده بجای گذاشته و بیش از ده هزار تن را به اسارت گرفتند.

این شمار شوک آور کشته ها، اسرا و زخمیان، نشانگر بی تفاوتی شرم آور حکومتگران امام زمانی به جان شهروندان و ترس وافر از سقوط حاکمیت آنهاست.

دراين ميان یکی از نخستین افراد جان باخته، جاوید نام "پویا بختیاری" جوانی 27 ساله با شلیک مستقیم گلوله به سر او، در روز شنبه، ۲۵ آبان ماه در مهرشهر کرج از پای درآمد. ناهید شیرپیشه، مادر پویا بختیاری که همراه فرزندش به تظاهرات رفته بود؛ میگوید من فکر میکردم تیرها مشقی هستند وکسی کشته نمی شود، اما گلوله ها واقعی بودند، بویژه سر پسر مرا هدف گرفتند و دانسته او را کشتند.

پویا بختیاری با کلام دلیرانه‌اش پیش از جان باختن، سمبل جانباختگان جنبش آزادیخواهانه آبان ماه سال 98 ايران شد، جنبشی که کماکان ادامه دارد.

سازمان‌های هما "همگرایی ملی ایرانیان" با توجه به خواسته مادر و پدر پویا بختیاری برای شرکت در مراسم یاد بود چهلمین روز درگذشت فرزندشان و پشتیبانی شاهزاده رضا پهلوی از شرکت در مراسم چهلم پویا بختیاری و دیگر جان‌ باختگان خیزش آبان ماه که آنرا یک مسئولیت شهروندی برای ایرانیان ابراز داشته اند، از هم‌میهنان و عاشقان ایران دعوت می‌نماید تا با گردهمایی‌ های گسترده در خیابانها و بهرگونه که شایسته میدانند مراسم یاد بود چهلم پویا بختیاری و دیگر جان باختگان راه آزادی میهن را برگزار و نام و یاد این فرزندان برومند ایران را جاودانه سازند.

22 آذر 1398
پاینده ایران – زنده باد ملت دلیر ایران

 

سازمان فرهنگی-سیاسی ایران پاد – سازمان برون مرزی حزب پان ایرانیست – سامانه پادشاهی خواهان ایران – سازمان زنان ایران
حزب سکولار دمکرات ایران – کنگره رهایی ایران – ملی گرایان مردم گرا – نهاد مردمی - همبستگی ملی ایرانیان اتریش

www.homairan.com             |          این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید