سنای ایالات متحده امریکا

جناب آقای لیندسی گراهام

در پی حملات روز شنبه ۲۳ شهریور به دو مجتمع مهم نفتی عربستان سعودی، جنابعالی در توئیتی نوشتید «ایرانی‌ها دست از سوءرفتار نمی‌کشند مگر اینکه عواقب آن عینی شود؛ مثلاً حمله به پالایشگاه‌هایشان که کمر رژیم را خواهد شکست.»

Iran will not stop their misbehavior until the consequences become more real, like attacking their refineries, which will break the regime’s back.‎

— Lindsey Graham ‪(@LindseyGrahamSC) September 14, 2019

همانگونه که بارها اعلام کردیم حمله نظامی به ایران و شعله ورکردن جنگی تمام عیار در منطقه راه حلی درست و منطقی برای بازگشت آرامش و صلح در خاورمیانه نیست. کلید حل مسائل ایران، کمک به مردم ایران برای جایگزینی این رژیم مردم ‌ستیز با یک حکومتِ ملی سکولار، توسعه‌گرا و دموکراتیک است.
در این راستا، ما از جامعه جهانی و دولتهای جهان درخواست  کرده و می کنیم، بجای هرگونه مماشات و معاملات اقتصادی با جمهوری اسلامی،  با اعمال فشارهای اقتصادی و سیاسی به این رژیم ،  از مبارزات پیگیر مردم  ایران برای تغییر رژیم و برقراری دمکراسی و آزادی در ایران پشتیبانی کنند.

ما امیدواریم ادامه تحریم های گسترده وهوشمند ایالات متحده امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رهبر و دولت جمهوری اسلامی، ماشین سرکوب رژیم را تضعیف نموده و مقدمات خیزش نهائی مردم ایران برای تغییر رژیم فراهم گردد.

15 سپتامبر 2019

نهاد مردمی

 www.thenewiran.com 
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید 

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید