در ادامه تلاش‌های مدنی و مسالمت جویانه ۱۴ نفر از فعالین مدنی و مبارز درون کشور که با انتشار بیانیه‌ای خواهان پشتیبانی هم میهنان برای رهایی کشور از چنگال فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران شده بودند، اینک بیانیه ۱۴ کنشگر مدنی حوزه حقوق زنان در داخل کشور برای گذار از جمهوری‌اسلامی انتشار یافته که آنها نیز اعلام نموده اند مصمم هستند با شیوه‌ای مدنی و بدون خشونت، مبارزه خود را همچون پیش‌قراولان آزادی وطن با گفتن "نه به جمهوری اسلامی" تا رسیدن به خواسته‌های کامل خود ادامه دهند. همچنین با اعتقاد به تساوی حقوق زن و مرد در تمامی عرصه‌ها مبتنی بر اعلامیه جهانی حقوق بشر، خواستار حکومتی سکولار دموکرات با حفظ تمامیت ارضی ایران عزیز هستند که بتواند تضمین کننده حقوق زنان جامعه باشد.

از آنجائیکه چنین خواستهائی ترجمان بخش های بزرگی از باورهای بنیادین کنگره رهائی ایران و سازمانهای همسوی آن، تشکل هایی که برای استقرار نظامی سکولار و دموکرات در ایران پس از فروپاشی جمهوری اسلامی تلاش می نمایند، است ما ضمن پشتیبانی از این قبیل حرکتهای ملی، فراجناحی و حقوق بشری، از همه هم میهنان آزادیخواه و سازمانهای سیاسی و مدنی همسو درخواست می نماییم که با حمایت از تلاش فعالان و مبارزان مدنی هرچه سریعتر ایران را از ویرانی، نابودی و تباهی ۴٠ ساله حاکمان اشغالگر ایران رهائی بخشیم.

٨ اوت ٢۰١۹ / ١٧ امرداد ١۳۹٨
کنگره رهایی ایران و سازمان‌های همسو شامل:
حزب سکولار دمکرات ایران
سازمان برون مرزی حزب پان ایرانیست
سامانه پادشاهی خواهان ایران
سامانه دمکراتیک پادشاهی پارلمانی
نهاد مردمی

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید