11 مه 2019
درخواست از دولت آلمان و اتحادیه اروپا
جمهوری اسلامی درست پس از ۹ ماه از عمر خود با گروگان گیری کارکنان سفارت امریکا در تهران چهره تروریستی این نظام را برای جهانیان آشکار کرد. پس از آن به پیروی از اصل «صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای جهان»، ماشین ترور رژیم، با بهره گیری از نیروهای امنیتی و نظامی خود تحت نام "نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" انفجار مقر تفنگداران آمریکایی و فرانسوی در بیروت، انفجار در الخبرعربستان، بمب گذاری آمیا در آرژانتین، توطئه ترور سفیر عربستان در امریکا، بمب گذاری ها در بانکوک و دهلی انجام داد که نمونه هایی هستند که همه دولت های اتحادیه اروپا از آنها آگاهی دارند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طریق کنترل گمرک های مرزی و اسکله ها و فرودگاه های ایران، در فعالیت های قاچاق کالا به کشور و صدور مواد مخدر به اروپا و امریکای لاتین و پولشوئی سهم بسزائی دارد. همچنین به عنوان یکی از قدرتمندترین بازیگران اقتصادی ایران و با دردست داشتن حدود یک سوم اقتصاد کشور، نقش مخربی در اوضاع اقتصادی ایران ایفا می نماید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای پروژه های پرهزینه غنی سازی و تولید تسلیحات موشکی برای استفاده های هسته ای و مداخلات نظامی در کشورهای خاور میانه و ایجاد کمپ های آموزشی و انتقال تکنولوژی، تحویل سلاح های مدرن و بذل و بخشش های مالی و لجستیکی کلان به سازمانهای تروریستی نظیر حزب الله در لبنان، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین، گروه های میلیشیائی مانند حشد الشعبی در عراق، حزب کتائب در عراق، آل تیپ اشتر در بحرین ، طالبان در افغانستان ، حوثی ها در یمن و گروه های تروریستی در افریقا و امریکای جنوبی و بالاخره حفاظت از بشار اسد در سوریه، باعث شده است که ايران از ثروت خود تهی شده و فقر، بیکاری، گرسنگی، بی خانمانی، فحشا، اعتیاد، خودکشی و فروش اعضای بدن در بین مردم ایران رواج یابد.

 

 

40 سال است که رژیم تبهکار اسلامی بهمراه سرکوب گسترده و خونین ناراضیان و معترضان داخلی و اعدام های فراوان فردی و جمعی مخالفان، که به فرار و مهاجرت یا پناهندگی بسیاری از نیروهای مخالف حکومت ملاها انجامید، دامنه ترور و کشتار را از مرزهای ایران فراتر برده و بسیاری از شخصیت های ایرانی تبعیدی در کشورهای اروپائی به طرز فجیعی ترور شدند. با این همه، واکنش اروپائیان به این گونه اقدامات تروریستی مخالفان رژیم واکنشی بازدارنده و موثر نبود و ادامه مماشات و مناسبات سیاسی و اقتصادی با رژيم اسلامی و در برخی موارد باج دهی به این نظام تروریستی برای رهائی گروگانهایشان، موجب گردید که راه حل ترور و حذف فیزیکی مخالفان همچنان برنامه ریزی و اجرا شوند. نمونه های تازه این اقدامات تروریستی را در هلند، دانمارک و فرانسه شاهد بودید.
مردم ایران سال های زیادی است که برای استقرار نظامی دمکراتیک مبتنی بر اعلامیه جهانی حقوق بشر در کشور خود تلاش و مبارزه می کنند. شرایط مردم ایران در رویاروئی با استبداد مذهبی و قرون وسطائی حاکم در ایران که می باید با ماشین سرکوب گسترده امنیتی و نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای بسیج و به تازگی با نیروهای میلیشیائی عراقی ، پاکستانی ، افغانی و حزب الله لبنان که وارد ایران کرده اند، مبارزه کنند را نباید ساده انگاشت . نباید انتظار داشت که آنها بدون زمینه سازی های قبلی برای تضعیف نیروهای سرکوبگر، بطور میلیونی به خیابان ها بریزند. اکنون مردم ایران انتظار دارند کشورهای آزادیخواه و دمکراتیک جهانی بویژه اتحادیه اروپا با قطع مناسبات اقتصادی و سیاسی با این رژیم خونخوار و تروریست پرور، موجب شوند روز بروز جمهوری اسلامی منزوی تر، ضعیف تر و ناکارآمد تر شده و غرش ماشین سرکوبش بی صدا و خاموش گردد. چرا که تنها از طریق پشتیبانی های موثر و جهانی از خیزش های مردم ایران برای رهائی کشور از حکومت این فرقه تبهکاراست که می توان اطمينان داشت ثبات و صلح دوباره به خاور میانه و آرامش به جهان باز خواهد گشت.
خوشبختانه اینک پس از چهار دهه تحمل شرارت های تروريستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در درون و بیرون از ایران ، سرانجام یکی از اعضای جهان متمدن، بر آن شد تا برای پايان دادن به آشوب آفرينی مهلک اين شبه حکومت نظامی در ایران، چاره ای انديشيده و با قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمانهای تروریستی، ايران و خاورميانه و جهان را از اين تشنج مدام برهاند.
ملتی که هرگز خود را در جنايات داخلی و خارجی اين رژيم شريک ندانسته اکنون از اتحادیه اروپا و بویژه دولت آلمان می خواهد تا برای رهائی از بحران های ناامنی و عملیات تروریستی ناشی از اقدامات رژيم اسلامی در خاورمیانه وجهان، از یکسو با پشتیبانی قاطع و موثر از جنبش آزادی خواهانه مردم ایران برای استقرار یک نظام دموکراتیک و صلح طلب در ایران و از سوی دیگر با قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمره سازمان های تروریستی ، به پایان یافتن این وضعیت بی ثبات، پرآشوب و خطرناک در خاورمیانه و جهان کمک نمایند.

امضا کنندگان:
آزادگان نروژ (Council of Iranian in Norway )
حزب سکولار دموکرات ایران
سازمان ایران پاد
سازمان پادشاهی پارلمانی
فرشگرد
گل سیمرغ و سازمان آفند ملی - نگهبانان - گارد جاویدان
نهاد مردمی (The New Iran)
انجمن پادشاهی ایران (API)
انجمن ایرانیان سکولار دمکرات هانوفر
انجمن فوروم برلین
جنبش ملی ما هستیم
ستاد نافرمانی های مدنی ایرانیان
Das Mideast Freedom Forum Berlin
Hurreya e.V.
INTERNATIONAL WOMEN IN POWER (Hamburg)

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید