سالهاست که قدرتمداران جمهوری اسلامی و خانواده آنها ، قرارگاه خاتم الانبیا و شهرداری ها بدون توجه به اهمیت و ضرورت حفظ محیط زیست و رعایت موازین علمی و فنی، به تخریب جنگل ها و مراتع ، عدم رعایت حریم رودخانه ها و مسیل ها و عدم پیش بینی شبکه های جمع آوری آب های سطحی در ساخت و سازهای شهری، و سدسازی های بی رویه و غیر اصولی، مشغولند و هرروز شاهد ویرانگری های آنان در جای جای این سرزمین هستیم.

سیل خانمانسوزی که دراکثر شهرهای ایران به راه افتاده و جان و مال تعداد زیادی از هم میهنان را طعمه خویش کرده و پل ها و راه های ارتباطی را در بسیاری از نقاط کشور خراب و مسدود نموده ، نتیجه 40 سال سومدیریت، بی کفایتی، چپاول و دزدی ثروت های ملی توسط سرکردگان و عوامل رژیم ملایان و سپاه پاسداران بوده است. ناتوانی جمهوری اسلامی در حفظ جان و مال و هستی مردم، تبلور آشکار و شفافی از بیگانگی این نظام مردم ستیز با مسائل ایران و ایرانیان و پیامد سیاست های ویرانگرانه چهل ساله فرقه تبهکار اسلامی می باشد.

با وجود هشدارهای مسئولان سازمان هواشناسی در مورد بارش های سنگین ، مدیران بی لیاقت و بی کفایت جمهوری اسلامی این هشدارها را جدی نگرفته و آمادگی ها و آماده باش های ضروری را تدارک ندیدند و اینک خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی، حکایت از آن دارد که سیل و آبگرفتگی در 25 استان کشور خسارات زیادی به بار آورده و تعدادی از هم میهنان را هم به کام مرگ فروبرده است.

نهاد مردمی به بازماندگان و خانواده های قربانیان این سیل ها دلآرامی گفته و آرزومند بهبودی سریع مجروحان می باشد. همانگونه که در زلزله سرپل زهاب شاهد بودیم امیدی به یاری دستگاه های مسئول دولتی در جمهوری چپاولگر اسلامی برای تامین سریع وکامل خسارت ها نیست و امیدواریم مثل همیشه هم میهنان به یاری یکدیگر شتافته و در این روزهای نوروزی و بهاری با کمکهای خود، باری از اندوه این مصیبت زدگان برداریم.

فروردین 1398
نهاد مردمی

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید