هم میهنان گرامی
 تا چند هفته دیگر رئیس جمهور آینده جمهوری جنایتکار اسلامی و همزمان نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران تعیین می شوند. تجربه نزدیک به 4 دهه حاکمیت جمهوری اسلامی نشان داده است که انتخابات در این رژیم نه از سوی مردم بلکه از سوی خود رژیم صورت می گیرد و آزادی نامزد شدن و انتخاب کردن وجود ندارد. مردم ناآگاه ، بی خرد و بی تفاوت به آینده خود و ایران، به نامزدهائی رای می دهند که از غربال حاکمیت گذشته و به اصطلاح با ولایت فقیه زاویه ندارند.


هم میهن گرامی
جمهوری چپاولگر اسلامی هر چهارسال یکبار به رای شما نیاز دارد و با هر ترفندی تلاش می نماید تنور انتخابات خود را گرم و حتی داغ نگهدارد چراکه  هر رای را بعنوان بیعت با ولی فقیه و نظام تلقی می کند. بخاطر داشته باشیم که رای ندادن به همان اندازه رای دادن دخالت در امر سیاست و استفاده از حقوق مدنی و شهروندی است.

رای ندادن یک مبارزه مدنی کم هزینه و موثر با رژیم دیکتاتوری و جنایتکار است. عدم حضور مردم در حوزه‌های رای و خالی ماندن آنها، مقبولیت مردمی حکومت اسلامی را در جوامع دمکراتیک جهانی به زیر سوال می برد و پایه های حکومت را سست می کند.


هم میهن گرامی
شعبده ای دیگر و نمایشی مسخره از انتخابات در راه است و شوربختانه بخشی از هم میهنان ما در خارج کشور در برابر سفارت خانه ها و یا حوزه های رای گیری خارج کشوری صف کشیده و انگشت خود را به خون جوانان و آزادیخواهان میهن آغشته خواهند کرد.
از هم میهنان آزادیخواه خارج از ایران و سازمان ها و گروه های اپوزیسیون دعوت می نمائیم که در روز رای گیری یعنی 19 ماه مه ( 29 اردیبهشت) در برابر سفارتخانه ها ، کنسولگری ها و حوزه های رای گیری خارج کشوری جمهوری اسلامی گردهم آئیم و با محکوم کردن جنایات ، چپاول ها، اعدام و شکنجه در ایران  خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی در ایران باشیم تا شاید آنها که برای رای دادن صف می کشند شرمنده شده و از رای دادن صرفنظر کنند.


28 آوریل 2017
شورای اجرائی نهاد مردمی 

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید