بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

بازهم همانند هزاران سال پیش، به پیشواز بهار و سالی نو می رویم. نوروز آئینی زمینی و انسانی وتجلی همبستگی و پیوند بوده و هنوز هم هست. جشن ها و آئین های مربوط به آن، نه تنها ایران را دربرابر تهاجم عربها، مغول ها، ازبک ها و ترک ها پاسداری نمود، بلکه اینک با فرار بسیاری از ایرانی ها از جهنم جمهوری اسلامی به کشورهای دیگر جهان ، پاسداشت آئین ها و برگزاری جشن های نوروزی جایگاه ویژه ای در این کشورها بدست آورده و حتی از پشتیبانی دولت ها و مجامع بین المللی نیز برخوردار شده است.

برغم همه نوروز ستیزی های ملایان ریز و درشت، مردم میهنمان در پاسداشت و زنده نگهداشتن این آئین و میراث گرانقدر و کهن که نگاهبان همبستگی ملی ایرانیان در قرون و اعصار گذشته بوده است، تلاشی درخور از خود بروز داده اند و پرچم هویت ملی و میراث فرهنگی گذشتگان خود را همواره با شکوهی تمام به اهتزاز در آورده اند. همانگونه که امسال هم در جشن بزرگ چهارشنبه سوری به استقبال نوروز پیروز رفتند و با آتش افروزی و پخش ترانه های شاد و پایکوبی در خیابان ها پاسخ دندان شکنی به امام های جمعه یاوه سرا ، مراجع تقلید فرومایه و ولی فقیه  ایران برباد ده دادند.
امیدواریم در سال نو که آبستن تحولاتی بزرگ و سرنوشت ساز درخاور میانه و بویژه میهنمان ایران است ، با پیوستن نیروهای راستین اپوزیسیون، آلترناتیوی مردمی و درخور پذیرش و احترام بین المللی  شکل گیرد و با تکیه برنیروی انسانی کارآمد و پرتجربه، گام های موثری برای خیزش مردمی و برکناری رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی و استقرار نظامی دمکراتیک و سکولار در میهنمان برداریم.
نهاد مردمی نوروز و آغاز سال 1396 خورشیدی/ 2576 ایرانی را به هموندان گرامی  و همه مبارزان راه آزادی و همه ایرانیان آزادیخواه در هر جای جهان، به ویژه زندانیان سیاسی دور از خانواده  شادباش گفته وسالی پر از بهروزی و پیروزی برای مردم مبارز ایران ، رهائی سرزمینمان از اشغال حکومتگران اسلامی و سربلندی ایران و ایرانی را خواستاریم.
مارس 2017
هیات امنا و شورای اجرائی نهاد مردمی

 نوشته های هم میهنان که در این تارنما منتشر می شوند، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع نهاد مردمی را منعکس نمی‌کنند

 

 

 طناب دار - توماج

 

ايران مينو سرشت - شيفته 

عضویت در نهاد مردمی

عضویت هم میهنان و افراد در نهاد مردمی به دو صورت پشتیبانان حقیقی برای ساکنین خارج کشور و یا پشتیبانان مستعار برای هم میهنان ساکن در ایران  می باشد.
از شما هم میهن گرامی دعوت می شود برای همکاری با هموندان  نهاد مردمی که برای استقرار نظامی دموکراتیک در ایران تلاش می نمایند به نهاد مردمی بپیوندید و ما را در اجرای پروژه های سرنگونی فرقه تبهکار اسلامی حاکم در ایران یاری فرمائید.

برای خواندن راهنمای ثبت عضویت اینجا کلیک کنید

تولیدات نهاد مردمی

در دفتر روابط عمومی نهاد مردمی، در بخش تولیدات با همکاری گروه محتوا و گروه نویسندگان کلیپ هائی برپایه اخبار روز و رویدادهای مربوط به ایران تهیه می شود که در شبکه های مجازی نهاد مردمی شامل فیسبوک، یوتیوب، تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند.
برای بازدید و یا اشتراک در شبکه های مجازی نهاد مردمی روی لوگوهای زیر کلیک نمائید